zondag 12 februari 2012

Romantisch

Een dagje verder, het gaat beter dan gisteren, mijn maag is opgeknapt, ik kan nu iets eten zonder misselijk te worden, met de nadruk op 'iets'. Mijn hoofd en keel zijn nog waardeloos.

Gisterenmiddag heeft Erik lekker even geschaatst en ook nog in Bentheim naar fietsen gekeken. De kinderen waren er niet, dus hij had ook even de handen vrij. In plaats van een lekker romantisch etentje met ons twee is het door mijn griep voor Erik macaroni geworden en voor mij brood...maar wel bij kaarslicht! Tja en gisteravond heb ik echt moeite gedaan om wakker te blijven om niet weer zo'n nacht als de vorige te hebben...om 4.00u je bed uit voor een kop thee en wat hapjes droge cracker en vervolgens kotsmisselijk worden...kortom: het was erg romantisch, zo met ons twee...hahaha, volgende keer beter!!

Vanmorgen heeft Erik de kids weer opgehaald van hun logeerpartij bij opa en oma, Luuk was vrijdag al enigszins aan het hoesten en nu, hij zit aan tafel met Jordy, Thijs en Erik voor een spelletje, maar hij kan zijn gedachten er niet bij houden, hij hoest zich helemaal te pletter...hij heeft bij  terugkomst dus gelijk weer zijn drankjes gekregen in de hoop dat hij komende nacht goed kan slapen.
Thijs zijn hak ziet er elke dag ietsje beter uit, maar of het goed genoeg is om morgen te kunnen zwemmen? Gisteren had ik voor hem de zwemles afgebeld, op advies van de dokter, hij mocht maandag zijn les wel inhalen, maar ook nu is zijn had nog niet 'dicht'... en aangezien ik ook niet op mijn best ben, komt het eigenlijk wel goed uit...Luuk heeft morgen eigenlijk handbal, maar hij is zo aan het hoesten en daardoor zo moe, dat hij waarschijnlijk na één rondje in de sportzaal al kapot zal zijn...we zullen zien morgen.

Zo, ik ga weer even plat, mijn hoofd vind dit scherm nog niet zo fijn...

Geen opmerkingen: