vrijdag 9 maart 2012

Gebeld

Gisterenavond heb ik dan toch zelf nog eens geprobeerd te bellen naar Oostenrijk. De telefoon ging dit keer gewoon over en zowaar een mevrouw nam op!! De mevrouw verontschuldigde zich: ''Oh, wat erg, ik heb die mail helemaal niet geopend! En die van vanmorgen heb ik nog helemaal niet gezien, want ik heb gewerkt!'' Nou ja, ze klonk heel spontaan en vond het nogmaals erg vervelend dat ze de mail niet geopend had, maar ze had inmiddels twee geinteresseerde familie's...de ene is afgelopen weekend geweest en de andere komt dit weekend, waarschijnlijk weet ze dit weekend meer. Ze vroeg uit zichzelf of ze mij mocht bellen of mailen als beide familie's het besloten niet te nemen, want zoals ze zelf zei: de woning leent zich perfect voor een gezin met drie kinderen...
Nou ja, ik acht de kans dat we gebeld of gemaild worden eigenlijk héél erg klein, maar je weet het natuurlijk nooit zeker!

Geen opmerkingen: