woensdag 7 maart 2012

Stadelbach

Gisteren aan het einde van de middag stuitte ik op een woning in Stadelbach. Dit is een woning met voor ons ruim voldoende oppervlakte, het ligt wel op de tweede verdieping, in het Dachgeschoss. Er zit een mooie keuken en badkamer in, er ligt een parketvloer in en het heeft 3 slaapkamers, er is een kelder en een autoplek in de Tiefgarage, een balkon...er is hier dus geen eigen tuin, maar er is vast een 'buiten' waar je gebruik van kunt maken. Op Google Earth kan ik tot aan de straat komen en we weten dus vrij precies waar het moet liggen... Ik heb via een formuliertje op de site onze gegevens ingevuld en je kon aangeven hoe ze contact met je op zullen nemen, nou, doe dan maar telefonisch, vind ik altijd wel prettig en handiger. Ik ben dus benieuwd of ze daadwerkelijk terugbellen (wat ik heel erg hoop) of dat ik alsnog zelf zal moeten bellen (ik heb een telefoonnummer gevonden op de pagina...). Afwachten dus, maar niet te lang, want dan bel ik zelf!
Ik heb eerst Karin een mailtje gestuurd of ze het dorp ook kent, het ligt namelijk een stuk verder dan Kamering, richting Villach. Erg handig natuurlijk dat je op deze manier al wat info kunt krijgen! Het schijnt dat er een Volksschule in de buurt zit, ook niet onbelangerijk! Straks zullen natuurlijk zowel Jordy als Luuk er naar toe moeten.
Pfff, laat die telefoon maar gaan!! (hihi, maar ik ben niet ongeduldig hoor...).

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: