vrijdag 27 april 2012

Ding dong....

Gisterenochtend, toen ik bezig was mijn blog te schrijven en ik bijna klaar was, ging de deurbel. Ik zat nog helemaal in mijn rol van ergernissen over de BKR en over de mails die zogenaamd steeds niet overkomen, dus toen ik de deur open deed en zag dat het de Telekom was, was mijn ergenis compleet...spijtig genoeg voor de twee vriendelijke meneren...
...met een lach op het gezicht vertelde de meneer wie ze waren en dat ze wilden weten of wij tevreden zijn over de Telekom...(ik zuchtte een keer héééél diep)
ik: ''Alweer? Een week of zes geleden is er al een collega van u hier geweest en een aantal weken daarvoor ook al en weer dáárvoor ook al...wij wonen hier nu ruim 6,5 maand en u bent nummer 4!!''
de meneer heel begrijpend: ''Ja, wij doen elke 3 maand een klantenonderzoek en dan komen we langs om persoonlijk te informeren of u tevreden bent!''
ik: ''elke 3 maand? Ik vertel net dat u de 4e bent in ruim 6,5 maand?''
meneer: ''dat kan eigenlijk niet helemaal kloppen, maar wij hebben u een berichtje gestuurd of u tevreden bent met de maandelijkse kosten en helaas heeft u niet gereageerd, dus daarom zijn we hier...''
ik: ''die kosten zijn bij ons al jaren gelijk, dat is dus het enige waar ik tevreden over ben en u heeft een berichtje gestuurd? Ik heb vorige week, sinds begin januari voor het eerst weer een rekening ontvangen van de Telekom!! Ik heb zelfs gebeld en gevráágd om een rekening in februari en echt waar, toen werd ik door de telefoon uitgelachen: het was toch alleen maar goed dat ik geen rekening ontving? Dit ligt niet aan u, maar ik ben de Telekom SPUUGZAT, er is bij ons zo vreselijk veel verkeerd gegaan in de afgelopen maanden en ik ben bij uw vorige collega's zo netjes geweest om het geduld op te brengen, het verhaal te vertellen, dat doe ik nu niet weer!!''
De ene meneer pakte zijn mobiel om onze gegevens te checken (dat doen ze elke keer) bij de Telekom en hij liep richting de straat en de andere meneer bleef staan:
''maar wilt u dan niet dat wij onze best doen om onze klanten tevreden te houden?''
ik: ''Als de Telekom er niet zo'n puinhoop van had gemaakt, dan had u hier niet hoeven staan en nu ga ik verder, ik heb wat beters te doen.''
Haha, ik zag nog net dat de andere meneer zich weer bij 'ons' wilde voegen en met een vragend gezicht naar zijn collega keek....toen ze vervolgens gezamelijk wegliepen....
Echt waar, ik heb nog nooit zo'n beroerde organisatie meegemaakt, die nu wanhopig probeert om de klanten bij zich te houden...

1 opmerking:

Anoniem zei

Hahahahahaha... rot voor die mannen inderdaad maar soms is het gewoon even genoeg met zo'n stomme organisatie.

Groetjes Corine