zondag 28 oktober 2012

Toch even een kleine aanvulling op de foto's...
De klok is natuurlijk een uur verzet vannacht en ik had bij Jordy de radio netjes verzet en hem gezegd, dat hij vanmorgen best tot 7.30u kon wachten, voordat hij zijn bed uit zou komen...had ik toch vergeten dat Jordy op zijn slaapkamer altijd de gewone klok gebruikt...vanmorgen dus om klokslag 6.30u stonden er drie ADHD-kindjes op slaapkamer: HET HEEFT HEEL VEEL GESNEEUWD!!!!
Wow, ik keek op de klok en heb ze weggestuurd...dit is toch geen tijd? Kom over een uur maar terug...

Erik is op zo'n tijdstip in het weekend normaal nog in een soort coma-toestand, maar toen de kinderen weg waren, zei hij: ''wie was dat ook al weer, die een aantal jaren geleden 's morgens om 6.00u de kinderen uit bed trommelde om de kleren aan te schieten en met z'n allen op zo'n belachelijk tijdstip in de sneeuw te gaan spelen...??''
Hmmm, daar had hij een punt, ik verheug me altijd zo op de sneeuw, dat ik toentertijd inderdaad, nadat ik naar het toilet geweest was en per ongeluk zag dat het gesneeuwd had, helemaal opgewonden de kinderen uit bed heb gehaald, ze allemaal in de kleren heb geholpen, net als mezelf en dat we om 6.15u al in de sneeuw aan het spelen waren, terwijl Erik nog volledig in coma-toestand in bed lag....en dan stuur ik ze nu terug, terwijl ze zich er zo op verheugen...
Schuldig ben ik dus het bed uitgegaan en heb ze er toch maar uitgehaald, maar ze wel gezegd, dat we eerst zouden gaan ontbijten en wassen en dat ze daarna naar buiten mochten...dat was een deal!

Geen opmerkingen: