vrijdag 23 november 2012

De Erzberg

Zojuist lekker gedoucht, na een heerlijke wandeling weer op de Erzberg!! Wauw, je vertrekt in een dauw, een eindje klauteren en we liepen gewoon in de zon, boven een wolkendek!! Ook nu weer een geweldig uitzicht over de Dobratsch, precies op één lijn lag er een wolkendek omheen en wij liepen boven dat wolkendek...wauw, je voelt je gewoon rijk als je dat ziet! Op de terugweg kwamen we weer in de wolken terecht, maar de zon was behoorlijk krachtig en scheen daarmee door de wolken, tussen de bomen door....de volgende keer neem ik echt een fotocamera mee...ik kan hier uitleggen wat ik wil, maar je moet het zien! Hà en wij wonen hier gewoon!!

Ik ga daarom nu ook geen woorden vuil maken aan instantie's, bedrijven etc. laten we het vredig houden!

Vanmiddag wil ik eigenlijk een twentse krentenwegge maken...ik heb een recept opgesnord van het net, een duidelijk recept in elk geval, de ingrediënten heb ik thuis dus daar kan het niet aan liggen...ja, laat het weekend maar komen, ik heb er zin in!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw, ik kan me dat plaatje helemaal voorstellen. Geweldig mooi is dat. En nu met die herfstkleuren.....
Groetjes van Josina

Anoniem zei

Hallo,

Vredig, je komt al in Kerststemming!

Groetjes Corine