zaterdag 24 november 2012

Krentenwegge, keuken en aanmaningen

Gisteren de twentse krentenwegge gemaakt....het is een krentenwegge, maar geen twentse geworden. Hoewel ik het recept op twee verschillende pagina's gevonden heb, met maar een klein verschil erin, is het toch echt geen recept voor de twentse. Ik vond het al raar dat er geen kruiden door zouden moeten, maar goed. Ik heb 'm gemaakt en het is wel lekker, maar toch heb ik het volgende recept alweer klaarliggen, met dit keer verschillende kruiden erbij door en nog meer krenten en rozijnen!!
Nu wil ik er wel een foto van plaatsen, alleen ben ik door de vrije ruimte van de foto's heen!! Hihihi, nooit aan gedacht, maar je krijgt 1 GB ruimte voor foto's bij dit blog...en dat heb ik dus bereikt. Ik kan het oplossen door foto's te verwijderen uit oudere blogs, daar ben ik mee bezig, maar dat kan 24 uur duren, voordat de foto's verwijderd zijn en daardoor kan ik de foto van mijn twee krentenwegges nog niet plaatsen!

Erik is inmiddels nog druk boven bezig in de keuken! De wanden zijn glad, het plafond heeft inmiddels een nieuwe gipslaag gekregen, dat vanmorgen voor het eerst geschuurd is. Morgen wordt het plafond de eerste keer gewit en dan gaat waarschijnlijk volgende week de keuken op de plek!! Ook al zijn het nu nog kale wanden en plafond, het ziet er al zóveel mooier uit! Ik ben heel benieuwd hoe het zal staan als de keuken er in zit!!

De Telekom heeft donderdag zowaar gebeld...het blijkt dat ze het verkeerd weggeboekt hebben...zoals ik al verwachtte. Ze hebben het zelfs al bij die andere klant teruggestort op de rekening!!!! Tja, dat is natuurlijk niet mijn probleem! Uiteindelijk vond de mevrouw dat toch ook (moest er nog wel even m'n best voor doen !?!?) en zou ervoor zorgen dat wij niet nog meer aanmaningen zullen ontvangen, zij moeten er nu voor zorgen dat ze het geld van die klant weer terugkrijgen....goh, we zijn wederom benieuwd! Het geld is in elk geval boven water.

Geen opmerkingen: