vrijdag 7 december 2012

Adventmarkt en koud...

Vanmorgen ben ik niet mee geweest wandelen...ergens wel erg jammer, want ik weet zeker, dat ik erg mooie foto's had kunnen maken daarboven!! Maar het liep deze week gewoon allemaal anders dan anders. Drie dagen lang één of twee kinderen in huis gehad, zelf weer even kreupel geweest, morgen is het een Feiertag (kwam ik pas erg laat achter), maar ik moest nog wel boodschappen hebben èn we wilden nog steeds met de jongens naar de Adventmarkt in Villach...tja, toen heb ik maar besloten om niet te gaan wandelen en ben ik vanmorgen naar Villach geweest voor de boodschappen en nog wat andere dingen en vanmiddag rond 15.00u ben ik met de jongens weer naar Villach gereden, Erik opgepikt, ons héél warm aangekleed met mutsen, sjaals, handschoenen en voor de jongens de skipakken en toen zijn we de binnenstad in gegaan! We hebben de markt bekeken, de sfeer geproefd, een warme hap gegeten, een warme wafel meegepakt en toen, met hele koude voeten weer richting huis, maar het was er wel heel gezellig!!








Het is echt koud...brrrrr, vanmorgen toen ik buiten liep om de jongens weg te brengen, hoefde je maar één keer diep te snuiven en al je neushaartjes bevroren!! Haha, terug in huis keek ik op de thermometer die op het balkon hangt en die gaf -14°C aan!!!! En dat was dus om 8.30u!! Toen ik in  Villach kwam vanmorgen, was het daar -6°C, dus dat scheelt nog wel een paar graden! MAARRRRRR, in Bleiberg was het kraakhelder, geen wolkje aan de lucht en Villach lag onder een wolkendek!!
Het is weer heel voorzichtig begonnen te sneeuwen, toen we terugreden naar huis...we zijn dus benieuwd hoe het er morgenvroeg uit ziet...

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk hoor zo'n Kerstmarkt dicht bij huis. Heeft toch een andere sfeer als in Holland. Maar min 14 voelt in Oostenrijk toch niet zo ijzig. Ben benieuwd hoe je vanmorgen opstond. Kon je nog door de ramen zien? Of was je ingesneeuwd hahaha.Sterkte met alles.
Groeten van Josina