vrijdag 6 september 2013

Slaapkamer en Niki

Zow, het project is afgerond...project kinderslaapkamer! Oei oei oei, wat was het er een zooitje! Gisteren heb ik twee zwaarverveelde jongens aan het werk gezet, ze wisten echt niet wat ze moesten doen, mijn voorstellen voor klusjes buiten waren allemaal niet leuk genoeg, dus dan de slaapkamer maar eens opruimen! Ik heb ze eerst met z'n twee aan de bureau's opruimen gezet...aangezien Thijs een wandeling ging maken met de Kindergarten en pas om 15.00u opgehaald kon worden, heb ik Thijs zijn bureau onder handen genomen...ik heb het bureau zowaar kunnen vinden... Ze moesten ook gelijk alles onder handen nemen, opruimen, weggooien... ik heb vervolgens de speelgoedmand en het duplokrat zo op de kop gezet en helemaal uitgezocht. Vanmorgen als afsluiting heb ik een emmer met sop en twee doekjes op de kamer gezet en konden ze beiden alles schoonmaken! Ik heb zo links en rechts een helpende hand gegeven en ik heb de speelgoedkratten in de woonkamer opgeruimd. Vevolgens heb ik zelf het huis gestofd en gezogen en ik ben ook in de slaapkamer bij Jordy en Luuk geeindigd...heerlijk weer, alles schoon en opgeruimd en de slaapkamer van de jongens blinkt weer, superopgeruimde bureau's...dat hebben ze supergoed gedaan!!

Vanmiddag hebben we alweer een feestje...een ronde leeftijd! Niki is vandaag 30 geworden! We werden afgelopen zondag (zij waren er met de wandeling ook bij) uitgenodigd. Ik ga vanmiddag met de jongens eerder er naar toe en Erik komt na, met de man van Ute. Zo kan Erik hier nog wat doen, wat hij graag wilde, want morgen gaan ze met z'n allen naar het Harley Treffen kijken, als ik bij de kapper ben....dus dan blijft er om te klussen alleen maar de zaterdagmiddag over...
Voor vandaag zullen we niet voor 20.00u thuis zijn waarschijnlijk, want er wordt ter plekke goulash op traditionele wijze bereidt, heb ik begrepen! Dus het avondeten zit erbij, ik heb er zin in! De kinderen kunnen de hele middag weer met alle vriendjes en vriendinnetjes spelen, dus die zullen zich prima vermaken!

En nu ga ik snel Thijs ophalen!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Na gedane arbeid is het goedusten in dit geval feesten. Gezellig hoor. Veel plezier. En de foto's van de opgeruimde kamers krijgen we nog te zien? hahaha als je lang wacht zijn het weer niet opgeruimde kamers.
Groeten van Josina