woensdag 8 januari 2014

Winter??

De winter wil maar niet komen! Net op het nieuws werd er nog verteld: ''Von Schnee sowie ein Wintereinbruch ist noch kein Sprache...'' Tja, daar moeten we het dan voorlopig maar even mee doen! De temperatuur is zelfs hier in Bleiberg haast als voorjaar te benoemen. Een aantal huizen in Bleiberg hebben al weer heel even zon op een dag...wij zullen er vanaf eind volgende week weer een glimp van ontvangen! Met andere woorden, de tijd vliegt, dus de winter mag wel even opschieten :-). 
Gisterenochtend was ik werkelijk waar net een minuut te laat met mijn fotocamera om een prachtig rode lucht te fotograferen, het was zó rood, dat ik over de Erzberg helemaal een rode gloed zag, vandaar dat ik met mijn camera naar buiten snelde, maar helaas, te laat. Vanmorgen was ik er niet op verdacht en was de kleur ook niet zo intens als gisteren, maar toch mooi...alleen had ik helaas niet mijn fotocamera bij de hand, maar wel mijn mobiel, vandaar de mindere kwaliteit van de foto, maar het plaatje als geheel is wel duidelijk!!



1 opmerking:

huis tjokvol zei

wauw het is prachtig,hier begint het volgende week geloof kouder te worden,maar van mij hoeft het niet hoor,geef mij maar voorjaar of nog beter lekker zomer