maandag 6 januari 2014

Slaapdag en 3D

Nou, na een slaapdag gisteren, ben ik er weer! Ik heb nooit geweten, dat ik op een dag zoveel zou kunnen slapen!! Na een nacht waarin ik veel misselijk ben geweest, van zaterdag op zondag, en daarna dan ook met hoofdpijn opstond, heb ik na een klein ontbijt mezelf op de bank gelegd...en geslapen...met tussenpozen om wat te drinken of te eten in zover het ging, maar vooral alleen maar geslapen, onvoorstelbaar! De jongens hebben gespeeld in dezelfde kamer, ruzie gemaakt in dezelfde kamer, met de treinbaan gespeeld in dezelfde kamer, ze hebben brood gegeten in de keuken en werkelijk waar, ik heb niets vernomen! In de middag, toen Erik met de jongens dan toch maar naar de bioscoop is gegaan (dat was al twee keer uitgesteld), ben ik even wakker geweest en heb wat tv gekeken. In de avond, toen de jongens naar bed gegaan zijn, ben ik weer gaan liggen en heb geslapen tot we naar bed gingen en ik heb ook nog heel lekker de nacht doorgeslapen en vandaag ben ik er weer! Een beetje hoofdpijn nog en ik moet wel oppassen met eten, maar verder niet.

De jongens hebben een 3D film gekeken! Voor Luuk en Thijs was dit de eerste keer bioscoop! Helemaal spannend natuurlijk en voor Thijs ook wel een beetje eng de film, maar hij vertelde er wel voluit over, dus het was geslaagd! Ze hebben de 3D-brilletjes mee kunnen nemen naar huis, dus ik kon zelf ook even zien, hoe ze er in de bioscoop bij hebben gezeten... hihihi!! Thijs had echt het idee gehad, dat er mensen op het podium stonden in plaats van dat er een film gedraaid werd, hij was helemaal de kluts kwijt! Het is natuurlijk ook heel imponerend zo'n enorm scherm!! Maar fijn, het was een geslaagde middag voor de heren!

Het was gisteren dan ook niet echt een dag om buiten te zijn...het is zaterdagavond van 'normale' regen overgegaan in enorme regen! Het waaide en het begon opeens zelfs te onweren!! Het ging even heftig te keer en de rest van de nacht en volgens mij de hele zondag heeft het geregend, met ondertussen zelfs een hele dikke sneeuwbui... vanmorgen was het wat vriendelijker buiten! Het is in elk geval droog! Voor mijn part mag er nog een flinke winter komen, want dit vind ik maar niks, alles behalve regen...

Geen opmerkingen: