zondag 28 augustus 2011

Bed

Vandaag een heerlijke rustige dag! Vanmorgen eerst lekker rustig wakker geworden, kids hebben lekker boven even gespeeld. Vervolgens de oven aan voor de 'warme broodjes' en daarna pas aangekleed. Ik heb Eriks haren weer even geknipt en daarna ben ik op marktplaats bezig gegaan. Ik heb een kinderfietsje te koop aangeboden, zomerbanden van de 106 dit keer op 'gratis afhalen' gezet en ik heb de eerste bieding op onze kledingkast al binnen!
Tevens ben ik zelf aan het kijken naar een nieuw bed, voor zowel onszelf als voor Thijs. Ons bed is namelijk al meerdere keren 'verstevigd' (hihi, we liggen niet stil) en Thijs' bed is een bed wat we nog hadden, maar ooit een verfbeurt hebben gegeven. Dit was al een bed waarvan we wisten, dat het niet mee zou gaan naar Oostenrijk. Voor Thijs willen we een bed, net zoiets als Jordy en Luuk hebben, gewoon een metalen bed, in een grijze kleur, iets tijdloos. Aangezien ik verschillende sites heb bekeken, kwam ik erachter dat zo'n bed, nieuw, toch al gauw (zonder matras en soms ook zonder lattenbodem) zo'n € 179,- kost... we hebben een matras voor Thijs en we hebben op zich ook wel een lattenbodem, maar ik vond het vrij veel geld voor een kinderbed. Toen ben ik op marktplaats gaan kijken en daar kom je dus precies de bedden tegen die je zoekt! Ik heb op twee bedden een bod gedaan en de ene reageerde vrijwel meteen, dat het bod akkoord is! Het is precies hetzelfde bed, wat ik op een site bekeken had, hopelijk ziet hij er in het echt net zo goed uit als op de foto en dan heeft Thijs voor € 25,- een heel mooi bed! Vanmiddag om 16.30u kunnen we het ophalen in Enschede.

Voor ons zelf staat niets op marktplaats. We hebben nog een matras die even mee kan en ook nog goede lattenbodems, dus het gaat alleen om een ombouw. Bij de Ikea heb ik al iets gezien op de site, eens zien wanneer we er naar toe gaan.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Karin,

Wij hebben hier nog een 1-persoonsbed inclusief goed lattenbodem en ombouw in Oostenrijk in de weg staan! Gratis af te halen als je er bent.

Bed past namelijk niet in de kamer. Johan slaapt nu nog in een meegroeibed op de stand 1 meter 60 en als hij ook echt een langer bed moet dan moeten we aan het stapelbed. Ook beneden past het bed niet in het kamertje. Wel handig dat ik bij de rondleiding het hele huis heb laten zien ;) kwam ik later achter.

Groetjes Corine

PS ik weet niet waarom maar ik kom met geen mogelijkheid meer ingelogd en heb ook geen zin meer om het uit te zoeken dus ik post gewoon anoniem dan lukt het zonder problemen.