woensdag 10 augustus 2011

Een beeld van onze vakantie





Hier zijn we bij het Wildpark in Feld am See!




We hebben de Nockalm Straße gereden en gelukkig lag er op het hoogste punt nog wat sneeuw!! Op de foto zie je Jordy en Thijs.




De ReptilienZoo in Patergassen. Niet heel erg groot, maar voor de kids was er genoeg te zien! (enneh...deze krokodil is wel echt, al lijkt het niet zo!)




Ik word steeds een beetje misselijk als ik deze foto zie...
De Tschu Tschu Bahn bij de Rennweg am Katschberg. We stonden in eerste instantie bijna alleen het treintje op te wachten en echt, een minuut voordat het treintje kwam, kwamen de mensen uit alle hoeken en auto's....de beste meneer moet eerst alle mensen een kaartje verkopen, er is geen echte rij, was ik bijna aan de beurt, zegt hij doodleuk tegen een mevrouw voor mij: oh, de Kärntencard-houders moeten naar die andere mevrouw, ik had die vrouw niet eens zien staan in de massa! Met als gevolg dat Erik en de kids er al in zaten en ik eigenlijk niet meer mee kon!! Ik heb me er bij in gestouwd, de meneer chagerijnig....tja, dan hadden ze er maar een iets handiger systeem op na moeten houden, want het volgende treintje komt pas een uur later!! Uiteindelijk hebben we ons goed vermaakt, alleen het begon niet zo heel gezellig...



Een kiekje van mij boven op de Goldeck.
We zijn een dagje bij mijn ouders in Maria Alm (Salzburgerland) geweest. Zij zaten bij een boer en daar hadden ze allerlei speelattributen voor de kinderen.....hahaha, Erik mocht zich dus ook even uitleven!!

Geen opmerkingen: