donderdag 11 augustus 2011

Ons huis...

Pfffff, al heel wat telefoontjes gepleegd en gehad vanmorgen, maar volgens de makelaar is ons verkocht!! De papieren zijn zelfs al richting de notaris en als alles zo verder verloopt, kunnen we volgende week ondertekenen....
Klinkt niet blij....ben ik wel....maar wij hebben inmiddels wat euh...'ervaring' zeg maar, over hoe alles kan lopen, dus ik ben vooral nog heel voorzichtig!

Heel gek allemaal, maar als alles echt doorgaat, dan zal de verhuizing waarschijnlijk al heel erg snel zijn, dan is het natuurlijk niet echt onbelangrijk om een andere woning te hebben...hihihihihi! De makelaar heeft al een mailtje gestuurd met een woning die nog niet eens officieel te huur staat, een hele mooie woning in Gildehaus, gebouwd in 2005, ziet er mooi uit op de foto's in ieder geval, alleen de huurprijs is wat minder mooi zeg maar!
Ik heb ook al achter een woning aangebeld uit de krant, die was al weg. Een andere woning uit de krant kan ik vanmiddag  na 14.00u meer informatie over krijgen. Ik heb ook een mevrouw uit Bad Bentheim gebeld, zij is makelaar en het is een hele aardige mevrouw en ze heeft ons eens gezegd, toen ze met een kijkersstel van haar bij ons was, dat als wij een huurwoning nodig hadden, we gerust haar een konden bellen. Zij gaat even een rondje bellen voor ons en daar hoor ik nog meer van.

Het probleem zal zijn, dat wij niet voor langere tijd zullen gaan huren. Ons doel ligt bij volgend jaar zomer naar Oostenrijk verhuizen, dus voor maximaal een jaar willen wij een huurovereenkomst tekenen. Daar zijn de verhuurders niet zo dol op, zeg maar. Zij willen natuurlijk het liefst mensen die voor veel langere tijd het huis willen hebben en dan hebben we ook nog eens drie kinderen....

Waarschijnlijk schrijf ik vanavond nog wel een stukje en als ik dan te druk ben (hahaha, waarmee???) dan schrijf ik morgen wel weer!!

Geen opmerkingen: