dinsdag 9 augustus 2011

Kleine update

Boven op de Goldeck, tussen de koeien...die koeien hadden het goed bekeken: op het hoogste punt, met het fraaiste uitzicht ga ik liggen en grazen, niemand doet me wat, tja alleen die vervelende touristen willen steeds een foto van ons.....
Echt waar, je kon tussen ze door wandelen, ze keken je alleen een keer aan, maar verder verroerden ze niet!


Dit is een echte foto en niet van het internet gejat!
Hier hebben we veertien dagen vertoefd! De auto moest bij achter het hek en het hek moest altijd dicht...voor loslopende koeien! Zoals je kunt zien hadden we Solarenergie, hier branden alle lampen op!







Er volgen nog wel meer foto's van onze vakantie, maar het is me nu te laat! Hihi, nog even een Skype-onderhoud gehad met Mieke (en Tim...niet te vergeten!)!! We duimen voor elkaar hè!!!!!!!!

We zitten allemaal in spanning over onze huizen! Het is wat, als je eenmaal de beslissing hebt genomen, dat je wilt emigreren, laat het je ook echt niet meer los!! Nu gaat het over de verkoop van de woning. Ons huis is vandaag weer bezichtigd door een stel, voor de tweede keer. Ze zijn dus echt wel geinteresseerd en als het goed is, horen we donderdagochtend meer. Het stel uit Bayern heeft namelijk ook echt interesse en heeft dus ook het bod wat ze gedaan hebben, serieus gedaan. Zij zijn ook al met een financiering bezig (hoorden we vandaag van de makelaar). Ik zei dus tegen de makelaar: nou, dan zijn het een paar spannende dagen voor ons! Ja, zegt de makelaar, anders voor ons wel, als het met één van deze stellen niets wordt, weet ik het ook niet meer!!

Wordt vervolgd....

Geen opmerkingen: