donderdag 22 november 2012

Thijs, Cana..... en Tele.....

Thijs heeft het heel leuk gehad! Ik liep gisteren net richting school, toen ik de bus aan zag komen, dus in plaats van omhoog naar de Kindergarten te lopen, ben ik snel naar beneden naar de winkel gegaan. Ik zag al een blond koppie heftig zwaaiend voor het raam zitten!! Geweldig!
Ze hebben eerst bij aankomst een Jause gehouden en daarna naar een voorstelling gekeken. Thijs vond het geweldig, het ging over een tovenaar en een krokodil die de zon op heeft gegeten, het was met stoere muziek en lichteffecten...zijn dag kon niet meer stuk!

Gisterenmiddag kwam er een mailtje van de Canaldigitaal! Zo'n mailtje waar je niets mee kunt...ze hebben geconstateerd dat ik niet accoord was met een afschrijving...de afschrijving is gekomen, doordat ze altijd een maand vooruit factureren...maar er wordt dus niets gezegd over dat het nu in orde is, of dat de stornering terecht of niet terecht is....<<zucht>> ik heb er dus zelf maar weer een mailtje tegen aan gegooid. Krijg ik supersnel een mailtje terug, ik was helemaal verbaasd! Wat blijkt? Het antwoord was een automatisch opgestelde mail, dat mijn 'vraag' is ontvangen en geregistreerd onder een contactnummer en dat ze ernaar streven mijn 'vraag' zo snel mogelijk te beantwoorden...
Waarschijnlijk worden door dit soort toestanden de abonnementen zo hoog, als er al een administratie bij dit bedrijf bestaat, dan hebben ze er waarschijnlijk iemand zitten die geleerd heeft voor putje schepper op zee.

De Telekom...ook weer zoiets. Vorige heb ik al verteld van die betalingsherinnering van een rekening die ik allang betaald had. Donderdag heb ik er naar toe gebeld, vrijdag nog eens, toen kreeg ik te horen dat ze 48 uur de tijd hadden om te reageren...
Inmiddels zijn we 168 uur verder....en heb ik wéér zelf gebeld. De mevrouw keek na, keek na en keek na en kwam toen tot de conclusie dat haar andere collega toch echt zelf moest terugbellen en dat ze dat 'waarschijnlijk' vandaag of morgen ging doen...''en oja, dat telefoonnummer dat ik hier in het systeem heb staan, dat begint met 0049...is dat nog recent?'' Ik heb inmiddels al zeker drie keer ons nieuwe mobielnummer doorgegeven... Ligt dit nu echt aan mij??

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is ook overal hetzelfde met die "bedrijven" en ook het wel bekende "kastje en de muur". Sterkte!
Groeten van Josina

Anoniem zei

Hoi Karin,

Had ook gewoon A1 genomen. Heb je wel af en toe slechte verbinding bij slecht weer maar verder geen problemen.

Tja, die automatische mailtjes en daarna reageren ze nooit meer. Heb laatst nog een gemaild met onze oude gemeente voor de heel veelste keer kreeg een automatisch ding dat ze binnen 5 dagen antwoorden. Is toch alweer 14 dagen geleden. Kan ook komen omdat ik er onvriendelijke groeten had onder gezet...

Groetjes Corine