zaterdag 13 april 2013

Foto's en oliebollen

Erik is druk aan het tegelen in de badkamer en ik heb vanmorgen geboend om een siliconenrand van de keuken weg te krijgen...eerder was de keuken namelijk een recht geheel en wij hebben het nu in twee delen staan, dus er is een kitrand....grrrrrr, rotspul! Maar goed, ik ben voor nu tevreden.
Verder heb ik de ouderslaapkamer even laten opleven vanmorgen! De gisteren gekochte nieuwe matrassen zijn uitgerold in het bed en ik heb het bed voor heel even opgemaakt, de vloer stofgezogen en even gepoetst en daarna een foto gemaakt!! Ook de woonkamer heeft een kleine metamorfose ondergaan...gisteren heb ik kussentjes gekocht en gisterenavond nog even de bank in elkaar gezet, salontafel en bijzettafeltjes erbij gezet, nog even in mijn eigen spulletjes wat tevoorschijn getoverd om erbij te zetten en de woonkamer is ook vastgelegd op een foto!
Morgen willen we de keuken even fotoklaar maken en dan ook daar een foto schieten, zodat ik morgenmiddag of morgenavond dan eindelijk wat foto's op de site kan plaatsen!!

Nu ga ik nog even met het strijkijzer een laminaatrandje op de rand van het aanrecht maken, omdat het, nu de koelkast en diepvries niet eraan vast zitten, natuurlijk een kale rand is...dat heb ik eerder gedaan, dus dat moet lukken dacht ik zo!

Verder heb ik vandaag de kinderen oliebollen beloofd...hmmm, was niet zo slim van mij, ik kan nog steeds duizendenéén dingen bedenken om te doen, maar ja, dat zal volgend weekend net zo zijn ben ik bang...eigenlijk wil ik dit weekend ook nog de balkonbakken klaar maken, ik ben namelijk geslaagd voor mijn geraniums en ook petunia's...misschien morgen...maar voor vandaag gaan er in elk geval oliebollen komen, ik heb er zelf ook wel zin in!

1 opmerking:

Anoniem zei

Oliebollen??????? Is het in je bol geslagen? Verkeerde tijdstip hoor. Hahahahaha. Maar je bent weer lekker bezig geweest. Ben benieuwd naar de foto's. Zoals je wel weet ben ik niet nieuwsgierig maar wil ik wel alles weten.
Groeten van Josina.