zaterdag 18 mei 2013

Ons huis voorbij...

Zow, het is nog even wachten... hahaha, we hebben ze zo'n drie kwartier geleden voorbij zien rijden!! Leuk hoor, rijden ze meer als 1000km en dan ploffen ze zo voorbij je huis :-) .... waarschijnlijk hebben ze in Villach boodschappen of zo gedaan en rijden ze eerst door naar het huisje. Ze logeren namelijk niet bij ons, dat wilde mijn moeder tijdens het regelen van deze vakantie niet, omdat wij niet precies wisten hoever we zouden zijn en zij wilden ons niet in de weg zitten... Luuk riep toen straks opeens: ''Opa, Oma en Toos!!'' Wij keken op en ik zie dat toch niet, welk soort auto bijvoorbeeld, maar ik zag een geel kenteken en toen waren ze al voorbij...ze hebben natuurlijk gehoopt, dat wij ze niet zouden zien, want dat zouden ze heel vervelend vinden...(hihihi, dat wordt ze straks wel even vermeld door de jongens, denk ik) de jongens grepen gelijk de fietsen uit de garage en op een draf naar de winkel, want misschien zouden ze bij ''onze'' winkel boodschappen gaan doen...maar nee, heel rustig fietsend kwamen ze weer terug, dus toen hebben we maar vast koffie gedronken en zullen we ze straks wel een keertje hier zien komen!

Vanmorgen heeft Erik, samen met de jongens, voor het eerst het gras gemaaid hier...tjonge, daar zat al flink wat op het land! Ik heb nog weer wat stenen in de rotstuin gelegd en mijn tuintje nog weer even losgeharkt, de boel geveegd en het kan er weer een poos tegen!
Zelf heb ik vanmorgen eerst een Blechkuchen gebakken en zojuist het eten zover mogelijk voorbereid, want ze eten allemaal bij ons mee, gezellig!!

Wij wensen een ieder
 
HELE FIJNE PINKSTERDAGEN!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

O, ik dacht dat je gisteren schreef dat de familie bij jou kwam en ik nam gelijk maar aan dat je bedoelde logeren. Maar ze zijn je natuurlijk voorbij gereden omdat ze het huis niet herkende met de bloembakken. Hahahaha.
Gezellige dagen.
Groeten van Josina.